BIENVENUE - WELCOME - HOSGELDINIZ .

SAYFAMA HOSGELDINIZ UMARIM BEGENIRSINIZ.

J'ESPERE QUE VOUS AIMEZ BIENVENUE SUR MON SITE.

I HOPE YOU LIKE WELCOME TO MY SITE.

Bayrak


Dalgalan! Ey! Bayrak!
.Sonsuzca Dalgalan!


23 Mart 2012 Cuma

444........ lu numaralar.

444 lu numaralari arayip da sinirlenmeyenimiz acaba kac kisi ,Bir sorun bildirmek veya bir islem yapmak istersin  sonra da ya sabir dersin... Rasladigim haber  bunu engelleyecek gibi gorundugu icin  buraya aldim.Bakalim zaman ne gosterecek.

Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu (BTK), telefon işletmeleri ile internet servis sağlayıcılarının çağrı merkezlerini arayanların, uzun süre telefon başında bekletilemeyecek,

 
 
 
 
 
 
 
 
Düzenlemeye göre, çağrı merkezini arayanlar ana menüde 45, alt menüde ise 20 saniyeden fazla bekletilmeyecek.
Buna göre çağrı merkezlerini arayan her 10 kişiden 8'i müşteri temsilcisiyle görüşme için tuşlama yaptıktan sonra 20 saniye içinde müşteri temsilcisiyle görüşebilecek. Bu oranı tutturamayan işletmeciler için yaptırım uygulanacak. Abone sayısı 200 binin üzerinde olan veya ayda 300 bin çağrı alan telefon işletmecileri ve internet servis sağlayıcıları her yılın ocak, nisan, temmuz ve ekim ayının sonuna kadar bir önceki döneme ilişkin hizmet kalitesi ölçümlerini içeren bir rapor hazırlayarak BTK'ya gönderecek. Bu raporların doğruluğunu denetleyerek yükümlülüklerini yerine getirmeyen işletmecileri yazılı olarak uyaracak. yükümlülüklerini yerine getirmeyen işletmeciler BTK internet sayfasında ilan edilecek.
Yapılan uyarılara ve verilen süreye rağmen gerekli düzenlemeleri yapmayan işletmecilere idari para cezası uygulanacak.
444'lü hatların aranmasında  ücretlerin şehir içi ve her yöne paketler kapsamına alındigi soyleniyor.
kaynak; Dipnot.Tv

Hiç yorum yok: